.
פשוט להיתר אפילו בחמין. רמ"א סימן תקנא' סעיף יח'
מותר אפילו בחמין ובלבד שתרחוץ אותו מקום בלבד. משאת בנימין סימן ה' וכ"פ הש"ך סימן קצט' ס"ק יב'
אסור מהדין ואפילו בליל טבילה ידחו למוצאי ט' באב ואת ההכנות לטבילה יעשו במוצאי ט' באב (והאשכנזים רוחצים מעט לפני ט' באב וגם אחרי)
מוצאי ט' באב הטבילה מותרת אפילו בחמין (אף
לאשכנזים שאין רוחצים עד י' באב בחצות)
תשמיש בליל עשירי באב (כשאין זה ליל טבילה) מותר. אולם הכנה"ג כתב דטוב להחמיר. ומיהו במקום צורך כגון ביוצא לדרך וכדומה אף הוא התיר.
ברור שאם יצרו תוקפו יש להקל בפשיטות.
יש להוסיף דלפי הרפואה אין לשמש אחרי צום וכן ראיתי בספר כי בא מועד
בברכה
אלון בן שבת
רכשו עכשיו בקבוק ארק מיוחד לכבוד ההילולא השנתית של רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, והיו שותפים בסגולה הכפולה: גם כבוד הצדיק וגם תמיכה בתורת ישראל.
מאמרים נפלאים מפרשת השבוע, הלכה למעשה בענייני השעה, סיפורים מקורות חייהם של גדולי ספרד.
מאמר חיזוק שבועי לאשה, מיוחד במינו.